Ballmom22
Arçelik al canım . Başka markalar sıkıntı. Benimki simens 8 yılında sıkıntı çıkarmaya başladı .
Bozulursa Arçelik alacağım.
Çamaşır makinası- ve kurutma makinası aldım derin dondurucu aldım hepsi Arçelik . Bozulan beyaz eşyayı , Arçelik markaya değiştiriyorum