Günaydın kızlar.. gece uyurken yüzümde hiçbir şey yoktu, 3 4 saat sonra kalktığımda bir de baktım ki gözlerimin çevresinde kırmızı noktacıklar vardı.internetten araştırdım hamilelikte olurmuş. Anneme göre de doğumdan sonra geçermiş.Siz de yaşadınız mı böyle bir şey? Kullandıgınız herhangi bir krem var mı?