Anneleriim geçen gün post açmıştım testim pozitif diye hatırlarsınız ki bugün doktora gittim kese ve bebek varmış. 🥲 Kendim 6 haftalık hesaplamıştım ama tam 11+3 çıktık. 🤭 Cinsiyet tahmini olarak kız dediler değişir mi bilemiyoruz henüz. Bende ismimize karar vermeye çalışıyorum erkek olursa belli, Ege Uras koyacağız. Aklımda birkaç isim var eşime bağlı belki Alya ismini ekleyebilirim, dedi.