supermommm Kızlar çoğu yerde karşıma çıkıyor bulunduğun şehire göre belediye doğum yapınca paket gönderiyormuş doğru mu bu acaba alan var mı bu arada Konya da oturuyorum.
Elika0 supermommm onun için bulunduğunuz ilçenin belediyesine bebek doğunca başvuru yapmanız gerekiyor. Maddi durumunuz iyi değilse bebek doğmadan arayın İstanbul da beşik falan yardımı da yapılıyor maddi durumu kötü olan ailelere.
annesinin_beybisi supermommm 2 türlü yardim var benim bildigim kadariyla biri her doguran anneye veriliyor belediye başkani ya da yardimcisi gelip ziyaret ediyor hediyesini getiriyor bizim burda bu sekilde . diger yardim da ekstra durumu kötü olanlar basvuruyor
Seross10 supermommm balıkesir de oturuyorum burda da bebeğin kimliği çıktığında dağıtım listesine ekleniyormuş ocak ayı içinde bebeğimiz gelince inşallah şubatta paketimiz gelicek 🙂
Tanemveannesi_ supermommm konyaliyim ve bu 2018 de kardeşim doğduğunda vardı ona gelmişti plaket bez anneye kol saati çam ağacı çocuk adına dikilsin diye böyle minik hediyeler işte ☺️ Antalya ya gelin geldim böle bişi duymadım 🧡
supermommm annesinin_beybisi yok şükür durumumuz kötü degil ama çokta iyi degil yani Konya da var mı acaba
Meydeyyy supermommm evet Konya’da var ben 2018de kızımı doğurduğumda Selçuklu belediyesi bebek kıyafeti,bebek çantası,şampuan ,bebek battaniyesi göndermişti sadece netten başvuru yapmıştım😍
Elika0 supermommm benim bulunduğum belediyede yapılıyor belediyenizin internet sitesine bakın ya da arayıp söyleyin
Seross10 Betl nüfusa gidip başvuru yapıyorsun ya sistemde otomatik bebek gözüküyor başvuru yapıldıktan 1 ay sonrası paket eve geliyor dendi bana ekstra başvuru birşey yapmadık belediyeye sordum
Betl Seross10 Benim iki ay oldu bebek olalı hiç birşey gelmedi de ondan sordum canım doğum yardımını bile geçen hafta aldım
Poyrazin_annesi Ben ıstanbulda oturuyrm beledıyeye basvurdum ama reddedıldı bende aradım dedılerkı sosyal yardım alanlara verıyoruz dedı