Kızlar merhaba tekrardan 21. Haftaya girdim ve yavaş yavaş alışveriş başladı ama en önemli alınması gereken şey de kararsızım. Park beşik mi daha iyi ahşap beşik mi sizce hangisi daha kullanışlı ve güzel?
Ahşap beşikler de sallanan beyaz renkli olanlar var çok şık duruyor ve büyük. Park beşik de tek tip genel de kullanışlı mı bilemiyorum :(