Ruhan Merhaba, ben 4 aylık hamileyim 2li testi yapmaya gidince doktor anne ile bebek arasında damarda oksijende azalma var dedi coraspirin kullanıyorum aynı zamanda perinatolojiye gidiyorum aynı olay başına gelen varmı
uyanancirkiin Ruhan benimde çarşamba detaylı ultrasonda sol tarafta değer yüksek çıktı ve çentik var dedi doktor. Sağ taraf çok iyi hesap yaptı soldakini aslında dengeliyor dedi ama yinede corasprin verdi 26-28 hafta arası iyi bi cihazla tekrar bakılsın diye not düştü rapora. Tekrar aynı doktora gideceğim inşallah geçmiş olur. Bide ilk gebeliğimdeki detaylı ultrasondaki değerlere baktım onlarda yüksekmiş ama çentik yokmuş ve o zaman hiçbirşey yapılmamıştı kızımda 3700 kg doğmuştu. Bakalım hakkımızda hayırlısı sağlıklı olsunlarda ilaç kullanalım önemli değil.
busra-M Ruhan Tuzu kesip tansiyon takibi yapın. Tansiyonunuz yükselirse doktora gidin onun haricinde coraspini içiyorsanız bir sorun olmaz Allah’ın izni ile. Benimde öyle sorunum vardı çok şükür bebeğim doğdu sağlıklı bı şekilde şuan kollarımda uyuyor 🥰😌
Mevakar Benim iki damarımda da var 21.haftada detaylı ultrason da çıktı corasprin başlandı 30. Haftada kesildi oksapar iğneye başlandı doğuma kadar kullanacağım 34+4 şuanda 37de Alicaz dedi doktorum şuanda kilosu biraz düşük karın çevresi geriden geliyor ama sizinki erken Zamanda başlanmış şanslısıniz sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum ve sizinki tek taraflı öyle olunca çok sorun olmuyor
Ruhan poncikveannesii lv 6,9 mm sağda karaoid plexus kisti izledi her 2 lens izlendi diyor ama ne bilmiyorum
poncikveannesii Ruhan ultrason kağıdında yazıyor genelde da-pı diye benm de aynı durum var son haftlra yaklaştkça geriliyorum🤦🏻♀️
mororkidee poncikveannesii siz kaçıncı haftadasınız ve bebeği etkileyen bir durum var mı? yani gerilik falan. Bende de çift taraflı çentik var
Ruhan uyanancirkiin Bende coraspirin kullanıyorum o haftalarda gidince doktor ne derse bizle paylasabilirmisin
poncikveannesii mororkidee şu an 33+3 teym bir haftadır coraspirini kullanmayı bıraktık şu ana kadar çok şükür gerilik olmadı iki hafta sonra kontrolümüz var doktor dikkat etmemiz gerektğni söyledi tansiyona dikkat ediyorum tuzu azalttım şimdilik iyi çok şükür