Benimde 6.haftada bi başladı 13 teyim hala devam prilam kusmayı azaltyp engelliyo belki ama bulntım felaket devam ediyor uyanr uyanmaz hemen kalkmıyorum agzıma bikaç kraker atıyorum canım istemiyo ama zorla atıyorum biraz daha bekleyip öle kalkıyorum bunu yapmazsam kusmuş oluyorum