Elif1616 Mnk16 bende onunla ilgili çok güzel şeyler duydum. Kendim Nevin Özsaraç a gidiyorum pembe mavi
aysenurtemur Kubrailkan bende Merve hanıma gidiyorum 😍 normal ve sezeryan doğum ne kadar bi bilginiz var kı Anadolu hastanesinde 🤗
Kubranur11 EceDrn en dogru secim 🥰 cekirge doruk ebesiyim gemsiresiydin suhendan hanımla cok calıstim smdi hastasi olarak bnde gidecegim gebe olarak insallh 🥰🥰☺️ harika bir norml dogumcu sezaryanin s ’sini gecirmez🙂
Etgrlgz Kızlar şehir dışında görevdeyim. Doğum için Bursa’ya geleceğim. Doğum ücretleri ne kadar olmuş bilginiz var mı
SLVR04 Mrvcankal ay benim de Okan bey 🥰 36+3teyim. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Doğum seklinizle ilgili bir şey konuştunuz mu? Okan bey çok rahat bı adam, 38de çatı muayenesi yapacak, o zaman konuşalım diyor.
oyku2021 oyku2021 Elif1616 çok memnunum . Benim sağlık sigortam var o yüzden doğuma ücret odemeyecegim . Ama 9.000 diye duydum dogruysa
sdymtl Tomrishatun ben de bir kere gittim çok donanımlı bir doktor. Sayesinde hamile kaldım hatta. Ama 750 TL çok geldiği için devam edemedim. :/
Handekrkr Mnk16 maşallah 🧿 .bende 16 haftalık oldum , bizim de 2 subatta randevumuz var Volkan bey ile ,Çok memnunum gerçekten 🤗