Gzd9410 ben de hiç yaşamadığım bir akıntı şekli ve yoğunluk yaşamıştım hatta adetim geçikmişti ama hamile olmadım sonra adet gördüm. Sanırım farkında olmadan psikolojik olarak kendimizi etkiliyoruz . Umarım gönlümüze göre nasip olur en hayırlı zamanda