stor9876 Kızlarrr sezaryan göbeği ne zaman geçer siz bunun için korse hangi marka ne aldınızzz ve ne zaman kullanmaya başladınız??
Busraaaaaaaaaaa12 stor9876 kullanmadım doktorum onermedi 3 aylik oldu bebeğim mekik çek yavaş yavaş dedi firsatmi var hocammmmm 😀😃
Ozlemyvz stor9876 benim sezaryen göbeğim 7 ayda tamamen gitti. Doğumdan 10 gün sonra normal bir korse kullandım ara ara bir de beslenmeme dikkat ettim. Dikişlerim tamamen iyileşince de YouTubedan sezaryen sonrası karın egzersizlerini yaptım