Mnk16 Kuzular birkaç haftadır aşırı iştahsızlık yaşıyorum sadece meyveden alıyorum vitamini bulantım falan yok ama iştahsızlık var , et e süt ürünleri de yiyemiyorum vitamin de kullanmıyorum daha nasıl olacak böyle yaşayan var mı ya