Acemi_annee1
Ayse3878 75 ile hamile kaldım ilk 3 ay progestan,estrofem,prednol,enox iğne kullandıgım için 3 kğ yansıdı tartıya ödem fazla oldu😕
Sonrasında 78 le deva ettik gram seklınde almalar oldu☺️Tabi ilaçları bırakınca 😉
Şuan 19 haftalığız ve 78.800 düm 💙