Firdevs_sahinnn Kızlar 33 haftalık hamileyim göğüs ucu kremi ne zaman kullanmalıyım ve tavsiye ettiğiniz var mı ?😇
Zambak28 Firdevs_sahinnn 37 haftalığız 10 gün öncesi İncia almıştım tamamen doğal olarak araştırdım bir iki kez sürdüm ve gerçekten acılara çok iyi geldi tavsiye ederim inşallah doğumdan sonra da aynı etkiyi gösterir 😊
annembabam Firdevs_sahinnn 35 ten sonra önleyici/ tedbiren başlamak gerek diye düşünüyorum . Lansinoh kullandım ben de tavsiye ederim .✨🌺🐼
MelekEzgi Firdevs_sahinnn kızım doğduğunda ilk emzirmeyle başlamıştım krem kullanmaya. Earth mama nipple butter kullandım. Yine onu kullanıcam doğumdan sonra. ☺️