Boncugummmm genelde hemen küçülüyor diyorlar o yüzden pek 50 cm almıyorlar. Ben de o yüzden 50-56 cm almışım hep. Ama işte bebek içinde kaybolunca tekrardan alışveriş yapmıştım. Hastane çıkışlarını 3 ay falan giydi benim kız hemen büyümedi yani dedikleri gibi. Bebeğe göre değişir sanırım