Cok tesekkürler kizlar❤️ Esim evde yaptigimiz testte pozitif cikar cikmaz zaten ayirdik odalari ve cok dikkat ettik, ama annem cok israr etti, bende henüz birsey olmadigindan evde onunla kalmamdan korktu, dün öglen anneme geldim iyiydim aksam odaya ciktim biraz hastalaniyorum sanki. Ama annemlerle hic temasim olmadi, 5 dakika belki anca uzaktan gördüm sonra ayri odaya ciktim. Bakayim eger pozitif olursam bende hemen eve gecerim esimin yanina. Rabbim sifa versin tüm hastalara ve hamislere de kolay sorunsuz saglikli bir dogum insallah ❤️