kedivebebekannesi5555 canım doktor bana dediki herkeste doğum başlaması farklı olabilir, doğum 3 şekilde başlar, sık sık gelen sancı olursa, su gelirse ve kanama olursa. Bunlardan 1 tanesi bile doğumun başladığını gösterebilir, herkeste hepsi olacak diye bişey yok. O yüzden hangisi olursa olsun hastaneye gitmelisin