Kubra9696 Canımm oladabilir, umudunu kırmak istemem ama ben geçen ay çatlatma iğnesinden sonra 13. Gün ve 14. Gün bu testten yapıp pozitif sanıp kan verdim ve negatifti maalesef. Senin bebeğin inşAllah seninledir ama yine de 2 gün sonra kaset test yapmanı tavsiye ediyorum. Rabbim kucağını en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlarla doldursun.❤️