guzelkizannesi geçen gün müdür yardımcımla konustuk bu konuyu iki çocuğu var ikisini de epidural normal doğumla dünyaya getirmiş. Sancılarımı sadece adet sancısı çekiyormuş gibi yaşadım, biraz yoğunlaşınca ebeye söyledim galiba epiduralin etkisi geçiyor dedim ebe bir baktı 9 cm açılmam olmuş ben hiç anlamadım bile falan dedi bana. Çok öneriyorum özellikle iyi bir anestezistse kesinlikle epidural tercih etmelisin dedi bana