minikbebegim19 Bi 10 dk dışarı çıktım kar yağıyor diye. Az karla oynadım eve geldim kendimi ısıttım dondurma yedim geceden beri midem bulanıyor karnım ağrıyor evde soğuktu biraz. Az öncede boş mideye öğürdüm bir sürü çokta rahatlamadım
sherlock minikbebegim19 bacım günaydın üşütmek için combo yapmışsın ama sen nettin böylee🙃 çabucak ısıt kendini sıcak çorba yap çok geçmiş olsunn
sansli_anne minikbebegim19 demek sende bendensin bacım kırk yılın başı benim de bi dondurma çekti canım yatak döşek yatıyorum mübarek ikimize de geçmiş olsun ama kışın dondurmaya tövbe ettim 🤣🤣
Denizyldzm minikbebegim19 heh bnden birisi 😄 cnım daha dün gece doktora gittim kasığım belim ağrıyor diye karlı havada yürüyüş yptım bayağı üşüdüm hamdolsun bi sıkıntı yok ama midem de bulanıyor dünden beri eşime sylesem kızacak 😄 inşallah sağsağlim geçer
minikbebegim19 sansli_anne ay ne bileyim eşim almış dondurmada buzluydu öyle yedim combo oldu yani 😄😄 hiç halim yok
sansli_anne minikbebegim19 benim de eşim almış yararlı bişey almazlar zaten 🤣 valla öyle ben nefeste alamıyorum doktor yolu gözüktü bana
Denizyldzm minikbebegim19 çok sıkıntı oluyor 🥲 ben sabahları bile çorba içiyorum rabbim şifa versin hepimize