Ayliz_123 benim ilk çocuğum ve çok pimpirikli acemi olunca hastanede eşim kalır ama evde bir kaç gün desteğe ihtiyaç var gibi evet dizinde çocuk varsa sıkıntı olabilir inşallah en hayırlı zamanda olsun yok daha belli değil 11 haftada tahmin edeyimmi dedi ben parti yapacam o yüzden kesin değilse söyleme dedim cuma 16 hafta olacağız kesin gösterirse o zaman öğreneceğim birde benim hem tüp bebek hem kan sulandırıcı kullanıyorum bilmiyorum normal doğum olurmu bazen okuyorum oluyor diyorlar bazen direk sezeryana alıyorlar diyorlar kafalar karışık