Kızlar tam 25 haftalık hamileyim çok şükür bebeğimi hissediyorum artık ama oğlum bir gün çok hareketli bir gün değil çalışıyorum yoruluyorum diyedir diye düşünüyorum ama hep içimde geçmek bilmeyen korku var ya bişey olursa diye sürekli karnıma eliyorum hakaret etsin diye etmeyince aşırı panik oluyorum daha önümüzde çok uzun zaman var içindeki bu korku hiç geçmiyor gerçekten atık kendimi kötü hissediyorum 25 hafta da sürekli hakaret etmesi gerekiyor mu acaba sizde durumlar nedir 😢