busra1996a Bu aksam 9 da hastaneye yatacagim . Pazartesi sabahi sezeryanim var . Ama kabizlik basladi basurum olustu distan oturma oturamıyorum tavalete çıkamıyorum en acil yonden kabizligimin gecmesi icin ne yapabilirim 😭
Sumeyye67 busra1996a akşamdan suyun içine kuruy kayısı atıp sabah hem suyunu içip hem kendisini yiyebilirsiniz. Benimde pazartesi sabahı sezeryan var inşallah
Aylin_16 busra1996a ben olsam hiç düşünmem lavman yapardım sonra da pamukla zeytinyağ ya da kantaron yağı koyardım popişe kafam rahat bişekilde giderdim doğuma bir de ekmek ve kuru yemeği keserdim yoğurt çorba hoşaf başlardım zaten doğumdan sonra da böyle devam et bir süre ki yumuşasın bağırsaklar sonrasında da rahat edersin bol bol da su tüket
Handan_65 Seseryana giderken 8nsaat ac olmanız lazım biliyorsunuzdur dimi ne yemek nede su içmemek lazım