Ben temizlik yapmaktan ilaclardan egzama olmustum ellerim cok fenaydi bisi yapamiyodum suya sokamiyodum ellerimi dusumu bike zor aliyodum o dereceydi. Doktora gittim bana kremler verdi sürdüm guzelce ama ne fayda.internetten arastirdim ibrahim saracoglunun kurlerine baktim DUT KURUSU nu 5 6 dakika kaynat sonra ılıktan biraz sicakken nerende egzama varsa o suyun icinde beklet 15 dakika su sogudu tekrar aygazda kaynat tekrar uygula ayni yontemi 15 dakika ben bunu birkere yaptim ertesi gune hafiflemistim gecene kadar yaptm cok sukur hic bisi kalmamisti