Linakent Damladoran 17 18 haftalıktı yanlış hatırlamıyorsam ama ilk gittiğimizde göstermedi hanımefendi 2. De gördük kız olduğunu o yüzden net hatırlayamıyorum 🥲
Brso0 Damladoran Doktorum 12.Haftadan sonra daha belli olur demişti😂 10 Haftalıkken birşey demedi çünkü Rabbim sağlıklıca kucağimızada almayı nasip etsin inşallah ❣🤲
Damladoran Linakent eşimde bende çok merak ediyoruz ilk gebeliğim bide . Bi yerde okumuştum 11 haftada görende varmış inşallah öyle olur😂
Linakent Damladoran hahahahaha daha neler ben 10. Haftada anca kalp atışını duymuştum (kendi tercihim bebek için 10 haftadan önce duymak zararlı olabiliyormuş) Allah gönlüne göre versin yavrum ✨😅
ebrue66r Damladoran 11. Haftada erkek demişti 14. Haftada erkek dedi değişmemiş yani rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Damladoran ebrue66r değişen oluyomuş inşallah benimkide değişmez kız hevesim var ama hepte içimden erkek geçiyo😂