Selamun aleykum arkadaslar 33ncu haftamda ikiz gebeligim dogumu yaparak sonlanmis bulunuyor elhamdulillah bebeklerimin biri yanimda digeri kuvezde yanimdakiyle anca basa cikabiliyorum digeri ise bir kez fotografini gormek nasip oldu cok uzuluyorum ama biliyorumki Yaradan en guzel sekliyle yarattigi evlatlarimizi en guzel sekildede korur bende sabirla ogluma kavusmayi bekliyorum dualarinizi beklerim dogumum kisa bir seruven halinde oldu zaten son kez actigim konuda sancilarimin oldugunu yazmistim durdurmak icin ilac vs verdiler onun disinda kolestazdan ve baska seylerden dolayida ilaclar kullaniyordum cok beklemedi ertesi gece nst ye girmeden once lavobada kan geldigini gordum ve bi kac dakika sonra su geldi bir anda inmedi suyum yavas yavas indi uni hastanesinde yatiyodum suyumda gelince doktorumuza haber verdik ozel bi hastane ayarlandi kuvez vs icin ozel hastaneye gittik kendi aracimizla tabi rezillik benim ust bas islak hende su geliyo ameliyathaneye alindim acilma varmi yokmu bakilmadi cunku bebekler icin ris olabilirmis anestezi doktoru belimden igne yapti ve o masaya yattim bacaklar uyustu yarim saat belki bekledim cocuklarin sesini duymayi nve ardindan ilk kizim sonra oglumun sesini duydum onlari giydiriyolardi bi ara basimin yanina iki bebegimi koydular ama goremedim hissedemedim bile ve sonra oglan gitti kuveze kizim ise benden once odaya inmis cok sukur ve simdi bi kac gunlukler Allah herkese hayirli sekilde dogum yapabilmeyi nasip etsin benimki boyle oldu hic bir hazirlik vs olmadan cat diye ama cok sukur saglar