Askpare Melisakplnn ben 20li haftalara kdr yatmıştım galıba ya hatta doktora sordum oda karnın büyüyünce rahatsız olup uyuyamazsn şimdilik sorun yok demişti yatıodm yani :)
Hlt-seyma21 Melisakplnn 20 haftalara kadar izin verdi doktorum hiç endişelenme demişti. Yatabilirsin çok minik.
Sitembagcivan Melisakplnn canim benim doktorum 6 aylik olana kadar yatabilirsin demisti zaten bebek disarda degil bi suyun icerisinde baski uygulasanizda zarar veremezsiniz demisti yani rahatsiz oldugun ana kadar uyuyabilirsin demisti simdiden 7+5im tum acimi cikarticam . Bebek dogana kadar tum gezmelerimi tum sorunlarimi halledecem ki dogumdam sonra bebelerimle bidaha disari fakan cikmayim
Askiletotomsu Melisakplnn zaten istesek de yatamaayiz o zamanlarda Benim şimdiden baskı olmaya başladı mesela yüz üstü ama hafif yan gibi yatıyorum yastık dayayıp Rahmime baskı oluyor Rahmimiz de büyümüş olurmuş böyle rahatsizliklar
minikdefnemm Askiletotomsu kendinizi rahat hissettiğiniz haftaya kadar yatın valla ben korktum 17-18 den beri yüz üstü yatmıyorum pişmanım şuan 21+4deyim resmen yanlarım koptu bi sağ bi sola yatmaktan yüz üstü bazen uykumda dönüyorum yada çok eğimleniyorum hemen ağrı giriyo o rahatsız olunca sinyal veriyo size 🤭😅