Hlt-seyma21 sirinx96 bade ismini yalnız başına çok sevdim tek isimden yana olduğum İçin, iki isim bebekler de ikilem bırakıyor ve psikolojik olarak iki karakter etkileniyor. Tek isimden yanayım bu sebeple. Bade çok güzel ❤️
sirinx96 Hlt-seyma21 insan kararsız kalınca diyorum ki bazen keşke 3üz olsalar hepsini tek tek koyarım ukte kalmaz diyorum 😄
Hlt-seyma21 sirinx96 doğru söylüyorsun 😂😂 en içine sineni koy, ya da kucağına aldığında ilk gördüğünde ne hissedersen onu koy bence ❤️❤️
Nur_yns Bade de, masal da ayrı ayrı çok güzel isimler. Ama bir arada pek uyumlu bulmadım. Hayal da çok güzel isim👍