alpinannesiiii geçecek geçiyorda canm emin ol, sarı süt bebek için en iyisi kolostrom denen süt zaten beyaz ne zaman gelcek diye endiselenme,sen pes etme emzir hep memeyi teklif et önce ,baktın doymuyor mamayı genelde gece vermeye calis biraz tok tutar daha raahat yatar,Emzirmeden önce veya emzirdikten sonra mutlaka gazını al sakinleştir omzunda avuç içini şişirip pat pat hafif vur masaj yap, yle rahatlamiyorsa hafif kafası yuksekkte olacak sekilde yüz üstü yatır sırtını sivazla poposuna pat pat masajı yap ,yan yatırıp sırtına poposuna pat pat masajı yap pes etme dene elbet rahatladigi bı pozisyon olacak. yenidoğan genelde 30veya 60 CC anca içer üst üste verme, hele agliyo diye ikinci kere hemen mama verme,mama içtiği halde ağlıyorsa belliki sıkıntısı var ,gaz ,kaka çiş durumunu takip et ,mesela karnına bak sertni hafif dokununca pat pat yapiyosa sismisse gazdan duramıyordur.kendine kimyon çayı yap iç bol bol hatta bir iki çay kaşığı inada kimyon çayından ver çok rahatlatir.her ağladığında aç degildir ya gazdır ya seni istiyordur sakinlesmeye ihtiyacı vardir göğsüne koy kucağında bütün evi gez hem kendini hem onu anlamaya çalış