Mimebru Merhaba hanımlar , Sezaryan doğum sonrasında kullandığınız ve memnun kaldığınız doğum korsesinin markasını paylaşmanızı rica edeceğim 🙏
biroglanannesii Mimebru owli korseyi çok öneriyorlar ama fiyatı uçmuş gitmiş . Daha bugün baktım e bebekte 250 Tl olmuş