Kızlar bugün ev temizliği yaptım, bir az ağrım vardı. Dip köşe temizledim. Sonra duşa girdim, duşta kanamam oldu, 2 aylık hamileyim, (8 hafta). Bebeğe bir şey olurmu? Doktorumla konuştum, yarın gel, ultrason+müyaine yapalım dedi. Ama sancım var. Karnımda. Böyle birşeyle karşılaşan varmı? 1 saat olmadı yaşanalı