35 haftalık hamileyim dun cok sıddetlı karın agrısı ve bel agrısıyla hastaneye gittim aynı zamanda mide bulantımda var sancım cıkmadı doktor idrar tahlili yaptı cok yuksek enfeksiyon ve bakteri cıktı idrarda agumentın antibiyotik verdi sizce ne yapmalıyım içip içmemekte çok kararsızım ama agrım da var