Tugba238 Benimde öyleydi başlarda bende troid hapı hala kullanıyorum şöyle söyliyim, hamile olduğumu öğrendiğim günden 4 gün sonra 3 kilo fazla çıkmıştım ekmek bile yemiyordum, Neyse şimdi 9. aydayım hala kullanyorm troid hapını ama aşırı kilo almamızı o hap engelliyor düzenli beslenip düzenli uyursan ve bol su içersen kafein tüketmezsen reflüyü azdıracak gıdalar yiyip miğde düzenini değiştirmezsen kilo almazsn canm , ben idealim şu an göbeğim baya top gibi umarım hayalindeki gibi bir hamişliğin olur sağlıkla gelsin bebiş, şunu dasöliyim bazı doktorlar en baştan korkutuyo çok almışssınnn diye ama sen kendini bilince skıntı yok , bana doktorum 25 kilo almışsın dedi 15 i bebeğin şu an zaten, bebek 3 kiloya yakın plasentası da 3, ödem 2 kilo oluyor son aylarda, içersindeki bebeğin bulunduğu amniyon sıvı 2 kilo, kordonu 1 veya 1,5 kilo, rahim çapı büyüyor ve 1 veya 1,5 kilodan fazla o da, benim aldığım kilo 10-11 falan ideal o da emzirirken gider ben kendimden eminim 🥰 bebiş sağlıkla gelsin de verilir 🤷🏻♀️