RuveydaYasin bu Dr çok seviliyor. Bizzat arkadaşımın eşinden biliyorum orda çalışıyor, mesai arkadaşı da çok seviyor onu, önemli olan beraber vakit geçirdiği insanların yorumdur, bi beklentisi olmayan daha objektif yorumlar çünkü. Arkadaşımda onda doğum yaptı o da çok memnundu, tatlı dilliymiş.