keremveannesi ben ilk hamileliğimdede Sedat umura gidiyordum o zaman beyhekimde çalışıyordu, şimdi 20 haftalık hamileyim yine ona gidiyorum muayene ücreti 300₺ doğum ücretleri yanlış bilmiyorsam adatıp/medar 6500₺, beyhekim 6000₺, izmit akademi 7000₺ doktor dışardan geldiği için doğum ücreti bu şekilde biraz fazla diye biliyorum 500/1000 oynuyor anladığım kadarıyla.
İlgi alakasından ben çok memnunum beni hiç panik yaptırmıyor herşeyi olumlu yönleriyle anlatır, ameliyatındanda çok çok memnun kaldım sezeryan olmuştum çok çabuk toparladım. Eşim benden daha çok seviyor hatta doktoru bi ara ssvd düşündüğüm için doktorumu değiştirmeyi düşündüm ama sonra eşim bu doktoru istediği için vazgeçtim