Egamze 8. Aya girmiş oluyorsun, ben özele gidiyorum muayeneye. Doğumumu da alnı doktorumda yapmayı düşünüyorum. Doğum anında birde geri kalan şeyleri düşünmek istemiyorum. Ki en önemlisi eşim yanımda olamıyor devlette. Ama özelde yanımda olacak ve bu güzel anı birlikte yaşamış olacağız