Adeka Yldzalra Merhaba bende 6 haftayim atış duymadık malesef yavaş atıyor dedi haftaya bir daha gidicez😔 siz duydunuz mu?
Yldzalra kubranur_71 AA benimde 26 sonda canım bende duymadın daha inşallah duyarz kuzum bana yaz yine 😊😇
Yldzalra Deletedmom547899 merhaba bende 6+4 deyim kalp atışını duydunuzmu acaba birde agrilarnz varmı
Deletedmom547899 Yldzalra evet sanki regl olacakmış gibi ağrım var açıkçası sizde var mı? 4 gün sonra randavum var duyarız inşallah
kubranur_71 Deletedmom547899 benimde bugün biraz halsizlik ve yemek pişerken bulantım oldu inşallah bulantı hep olmaz ilk defa bugün oldu
kubranur_71 Deletedmom547899 İnşallah canım ben 2 tane düşük yaptım bundan önce ilk düşüğüm dede 6 haftalıkken başlamıştı benim
Deletedmom547899 kubranur_71 çok üzüldüm.Rabbim bebeğinizi sağ saglim kavuştursun inşallah 🤗hangi ildesin