Şu an hastanedeyim sancılarım 110ları görüyo,ben sadece kasılma hissediyorum ağrım yok. Serum takıldı ve endol verdiler ,5 gün önce de yatmıştım o zaman ciğer geliştirici falan yapılmıştı. Açıklığım yok şimdilik, sancıların durma ihtimali var mı ,ilaç ne zaman etki etmeye başlar 😔Bilen ya da başına gelenler cevap verebilir mi ne olur🥺