Bende 14+4 dün gece kanamam oldu, benim muhtemelen enfeksiyondan kaynaklı doktorumla görüştüm kahverengiyse korkmamam gerektiğini adet kanaması gibi canlı kanama olursa direk gitmemi söyledi sizinde en iyi doktorunuz bilir tabi ama benim bu şekilde oldu belki içinizi rahatlatır kahverengi bi kanamaysa çok endişe etmeyin bebeğinizide üzmeyin kendinizide ☺️ Ama ilk fırsattada doktorunuza gitmeniz en doğrusu olur çünkü rengi fark etmeksizin bütün kanamaların muhakkak var sebebi ona görede tedavisi…