Cotanakk bizimde uzuldgmz yanları oluyo burda herkes sevincini de Paylaşıyor üzüntüsünü de, kilosu iyi olup zayıf doğan bebeklerde oluyo benm bebeklerim cokta kilolu dogmuyor sizin gibilerde insanin sevincini kursaginda bırakıyor. benmde gecen haftalarda 1 2 hafta geriden geliyo kilosu demisti doktr kilosunu toparlayinca sevincten dusunememsmdr kusura bakmayin. sizin gibi dusunceli insnlar varken bize laf yemek laf duymak düşüyor demekki …