Selindora Merhaba kızlar hazırlıklara ne zaman başladınız acaba? Ben 20.haftamı bitirmek üzerim 1 tane bile birşey almadım.Erken gibi geliyor şuan.Yani ya birşey olursa tamamlayamazsam sonra üzülürüm diye korkuyorum.Siz ne zaman başladınız hazırlıklara? ilk neler aldınız?
Sweetbabyy Selindora 24+3 haftalığız hemen hemen herşeyi bitti don hazırlıklar ve dolap yaptırıyoruz o kaldı ramazana kadar tüm hazırlıkları bitirmek istiyorum oruç tutmayı denicem çünkü
Leylayz Selindora ben de artık cinsiyeti net olduktan sonra 20. Haftadan sonra almaya başladım indirimleri falan takip ettim çünkü çok ihtiyaç var ve aynı anda almak çok çok zor maddi açıdan size de tavsiyem yavaş yavaş unisex olanlardan başlayın
Haticesari35 Selindora doğum yapan anne olarak kesinlikle en gerekli eşyalara öncelik vermelisiniz gögüs kremi özellikle ve biçok şey daha var önceliğiniz yavastan alın herşeye zam geliyor dursun kenarda
290392 Selindora 28. Haftamda ilk alışverişimizi yaptık. Tabi bilemiyor insan eksiklerimiz var, onu da diğer ay almayı düşünüyoruz
Minigin_annesi0 25+4 olduk. Kıyafet alışverişi henüz yapmadık sadece park yatağımızı aldık, battaniye,muslin bez aldım birer tane puset ve araba anlamdan kaldı onu kullancam yani bizimde çok eksiğimiz var Şubat sonu gibi toplu alışveriş yapcaz
Selindora Minigin_annesi0 maşallah siz büyükleri almışsınız. Normal yatak almayacak mısınız, park beşik mi kullanmayı düşünüyorsunuz
Selindora Sweetbabyy Doktorunuz ile görüştünüz mü , oruç tutmaya izin veriyor mu tam gelişim aşamasında ya o yüzden.Bence kendinizi zorlamayın.Sonuçta keyfi bir durum değil bu.
SayeMom Sweetbabyy 30.haftalarda ya gelişim geriliği yada hızlı kilo alma dönemleri Allah korusun bence riske atmayın. Bebeğim kız 35 haftalığım 30.haftama kadar hiçbişeyi yoktu mükemmeldi aynı besleniyordum bi anda karın çevresi geriliği çıktı ve hala aradaki haftayı 5 haftadır kapatamıyoruz. Bence yapmayın çok üzülürsünüz
elfmoom Sweetbabyy oruç tutmak çocuğunuzdan önemli değil heyecan aramayın doğumunuzu yapın sağlıklı bebek dünyaya getirin. hamileyken aç kalmak bebeği riske atar, sevap mevap değil yani.
Selindora Leylayz Bir yandan çok istiyorum.Bir yandan işte dur diyorum.Allahın izniyle kızım olacak.Kız alışverişi yapmakda çok güzeldir diye tahmin ediyorum 🥰
Leylayz Selindora evet çok güzel, tabi sizin kararınız ben 33 haftalık oldum inanın yeni yeni bitti eksiklerimiz
Minigin_annesi0 Selindora evet iki yaşına kadar falan park yatak kullanır diye düşünüyorum odasını sonra yapcam
Selindora Haticesari35 sizin öncelikleriniz neler oldu.ilk gebeliğim valla hep sora sora fikir ediniyorum
Selindora Leylayz kuzenimde erken doğum ihtimali var 30.haftada şimdide doktor yatcaksın demiş bütün işleri kaldı. Keşke daha erken başlasaydım diyor .
290392 Selindora yılbaşına girmeden odasına dolap ve yatak siparişi verdik sadece geç gelirler diye. İyiki öyle yapmışız şubatta geleçecek neredeyse. Martta benim doğum gözüküyor. Büyük olarak park yatağım ve bebek arabam kaldı
Sedacyln Selindora canım 37. Haftadayım daha beşiğini bile almadım eksikleride 2 gün önce tamamladım😂 ufak ufak gördükçe al beğendiğin şeyleri öyle öyle birikiyor zaten
SnurY Selindora 22. Haftadayim sanırım bircok seyini aldık beşik bebek arabasi kıyafetler 🙈 piyasayı gördükçe indirimlere koştum ağırlasmadan. 2700e aldığım bebek arabasi 6 bin tl olunca heleki iyiki almışım diyorum 😒
Mltmsncn Selindora alışverillere 22.haftada detaylıya girdikten sonra başladım. Hastane çantamıda 28.haftamda yaptım. Ağırlaşmadan hazır olsundiye.
ozgese-s 25.haftamda odası hazırdı kıyafet yıka ütüle sürekli eksikleri al derken 34.haftadayım hala bitmediğini farkettim bence detaylıdan sonra başla canım .
Selindora ozgese-s aynen herhalde öyle yapıcam.Şimdi belki kolay geliyorda içine girince bir sürü şey.
Sweetbabyy SayeMom yok zaten doktorumla konuşucam denicem olmassa tabii ki tutmucam bebeğime zararı dokunursa tutmam