Kizlar artık çıkmazlar dayım . Eşimin babası kızımın isminin Hayriye olmasını istiyo ve hiç tavizi yok .eşimin annesi vefat etmiş çok oluyo.kaynatam evlendi yine ve kaynatam güya söz vermiş bunun için. Ve eşime çok baskı yapiyo koymassan reddederim seni falan diye tehtit ediyor. Hergun bir sıkıntı hergun bir huzursuzluk doğuma bikac gün kaldı ne yapmalıyım.( Eşimin öz babası değil bu arada zaten baskısı o yüzden hep büyüttüm diye herşeyi tehtitle duygu somurusuyle yaptiriyo )