Pinartagram Normal doğum yapan tecrübeli annelerden doğumun nasıl başladığını öğrenebilir miyim? Leke gelen, suyu gelen, bel ağrısı yaşayan nasıl farkettiniz doğumunuzun başladığını?
Birminiksusamtanesii Pinartagram adet sancısı gibi yavaş yavaş gelip dk aralığı kısaldıkça şiddetinin artmasından anladım kısaca düzenli sancılarla ☺
Nnur1 Pinartagram doğumun başlayacağını gelen hafif pembemsi nişanım ve sürekli tuvalete gitme isteğimle anladım. Düzensiz sancılarım vardı. Doktoruma yazdım. Sancılar sıklaşırsa gel dedi zaten o sabah da kontrolüm var 4 cm açılmam olmuştu. Hafif bel ağrısı yaşıyordum. 12 de yatışım yapıldı su verildi açılmam hızlansın diye, 16 da doğurdum
CansuDRY Pinartagram Fark etmedim hiç. Kontrole diye gittim. Doğurdum.🤭 O yüzden ikinci doğumumda kendimi çok dinledim. Nispeten uyutmayan kasık ağrısı hissettiğimde hemen doktora koştum. Açılmam yeni başlamıştı.
Leselis Pinartagram sancılar geldi çok zorlamayacak şekilde sık idrara çıkıyordum 2 dk bir suyum sızıyormuş her şancı geldiğinde belimden giriyordu secde pozisyonuna egiliyordun rahatliyordum
Pinartagram Benim düzensiz sancılarım var bir haftadır falan. Bu sabah midemin orası sanki bayağı boşalmış gibiydi. Biraz yürüyüş yaptım ondan mı oldu bilmiyorum ama belim inanılmaz ağrımaya başladı. 37+2 bugün. Erken doğum riskim de vardı. O sebeple biraz panik oldum. Karnım bi anda taş gibi oluyor kasıklarımda baskı oluyor sonra geçiyor ama belim ayrılıyor gibi ağrıyor şuan bir süredir. Leke falan yok. İdrar sıklığım da aşırı değişmedi.
irem16 Pinartagram aynı hafta ve gündeyiz aynı şikayetler bende de var kuzum her gece sancım oluyor şimdi de uzanfım ama kasıklarıma ağrı giriyor arada yürüyorum sanki karnım düşecek gibi hissediyorum
DuaElf Bende sürekli kendimi dinliyorum bu akşam biraz belim ağırdı. Karnım ara ara taş gibi sertleşip bir kaç saniye sonra düzeliyo. Bu sanck mı oluyo? Ama bebek aşağı inmedi. Baş aşağı pozisyonda ve tekmeleri midemde hala.
Pinartagram DuaElf bebek benim başaşağı pozisyonda ayaklar midemde ve hareketli bu normalmiş. Bahsettiğiniz taş gibi olup düzelme durumu sancıymış. Ben dr geçen hafta nstde öğrendim. En kısa sürede bir nstye girin. Sıklığı ve şiddeti doğumun başladığını gösteriyormuş. Ben pazartesi yine gitcem nstye.
Zelaldua Benimde en merak ettiğim durum bu ben nasıl anlarım normal doğumu süresini nasıl ayarlarım bize zaman veriyor mu
DuaElf Pinartagram çok teşekkür ederim cevabınız için. Çarşamba randevum var. Bu hafta girdiğimde nstde hiç sancı çıkmadı. Dün sertleşme oluyodu karnımda bugün olmadı henüz hissetmedim
Kkbbra Pinartagram 39+3 deyim geçen hafta ki kontrollde çatı muaynesind kafası kanala girmemişti bebeğin Çarşamba tekrar gideceğim Kanala iner mi doğum esnasında mı iniş olur bunları deli gibi merak ediyorum. Şuan için agrı sızı vs yok . Beklemedeyiz. Bekledikçe de stress tavan 🙄
serapsenell Kkbbra ben de aynı 39+3 ve hala kanala girmedi. Öyle stresle bekliyorum ki 🙄🙄🙄 sezeryana dönecek bu iş diye korkuyorum bebek iri
Kkbbra serapsenell benimki de 38 de 3650 idi Şuan kaç bilmiyorum 🤷🏻♀️ Kafa çapı hep önde gidiyordu zaten
Mervexxxx serapsenell bebeğin kanala girmesi sancı ile bile oluyor normal doğum istiyorsanız bekleyin bana da öyle demişti 42+0 da bebek hem kanala girdi hem normal doğum oldu
Nnur1 serapsenell benim bebeğim de dönmüştü ama kanalda değildi. Sancı esnasında ebe alttan muayenede bebeğimin kafasını kanala yerleştirdi 🥴
Kkbbra Mervexxxx elbette yanılma payı var diyor doktor çok kg olması normal doğum için sorun olabilir belki bakalım artık