Yldzalra cnım o kasılmalar bndede devam ediyor 17 haftalık hamileyim doktora hep gttiğimde soruyorum normal diyor 6 .haftada bnim düşük riskim vardı kanama alanı leke falan kasık ağrısı olunca ayağını uzat yat dedi doktorum lavabo harici hiç bişey ypmadım şükür geçti o günler 13.hftada ama sen yinede yorma kendini