Ya 20.haftalarımda da vardı bu göğüslerimin tam o boşluk kısmı var ya kemiklerin olduğu yer yani göğüs kafesi gibi, efsane ağrıyor acıyor yatarken uzanıyorken hele hele otururken. 32.haftada izne çıktığımda evde biraz iyi oldum geçmişti şimdi 35+5 im 1 haftadır yine azdı bu acı. Napcam ben bebekle ilgili değil biliyorum ayakları sağ kaburgamda benim bahsettiğim iki göğüs arası altı falan. 😣