Burcusenkoc Sizde de oluyor mu kızlar 27+6 biseyler yiyorum ama sürekli aç gibi bi his oluyor kazınıyor gibi değişik bisey sizde durumlar nasıl ?
yunusemreninannesiii Burcusenkoc bende aynı durumdayım birde gebelik şekerim çıktı sürekli azda olsa yemek zorundayım 😔
ozmus Kullandığınız vitaminle ilgili olabilir. Regenesis kullanıyorum yemekten sonra. Sanki hiç bir şey yememiş gibi oluyorum bir saat sonra. Doktoruma sorduğumda evet yapabilir açlık demişti.