Deletedmom397 Kontrole diye gitmiştim nst de sancım çıkmıştı doktoruma alt tarafta baskı hissettiğimi söyledim alttan bakmak istedi bi baktı ki 2 cm açılmam var. Sancıyı hiç hissettmiyodum halbuki doktorum hemen yatış istedi 4 saat sonra da oğlum geldi 😊 Ama sezeryan oldu çünkü çatı darlığım vardı ☺