fikilcar merhaba ben 21 haftalık hamileyim akşam veya geceleri başlayan karın ağrım oluyor yaşayan oldumu 🙂
taspinar1007 fikilcar valla benim de özellikle sağ yanımda oluyor gece olması insanı daha çok tedirgin ediyor bazen ama bebek hareketleri iyiyse en azından içim rahatlıyor bebek iyi diye 🤷🏼♀️😊
Busradzn Bendd 21+2 karın agrısı ve kasılmalarım ve karında sertlesmem oluyo bugun kontrolm vardı doktor normal bebk buyuyo hareketlenıyo baskı yapıyo dedı magnezyum verdı ıyı gelır dedı bakalım ınsallah 🤲🏻
Diloss_14 Busradzn ay bende 20 haftadayım kasılma ben de yaşadım hatta bir gece kramp girdi nefes alamadım magnezyum eksikliğinden miş o da ishal yapıyo🥺