Belinay02 çok saolun teşekkür ederim. Aslında kaçırdığımı hem anlıyorum hem anlamıyorum gibi diyebilirim idrar torbamla bazen baskı yapıyo belki o ara oluyo yada hareket ederken. Yada çok sıkışık olduğumda bilemiyorum. Ama suyum falan değil ona eminim. İdrar olduğu belli. Bide 2 bebek iyi baskı yapıyor. Sizinde Allah yardımcınız olsun sağlıkla sıhatle bebeğinizi kucağınıza alın.🌹