Momcrowns Benim 3. Gebeligim her gebelikte bir oncekinden erken başladı bu ağrı. 14 lerce başladı bu kez . Çok fena . Esime masaj yaptırıyorum oraya o kadar açıyor ki. Bide gebeliklerden kalma iltihaplı omurga romatizmasi var bende oda o ağrıyı tetikliyor.
Snglyd Momcrowns @Huzur_2 kızlar bu çatı ağrısı bende de var.korkuyorumda artık.acaba bebeğe mi bişey oluyor filan diye.doktorunuza danışabilirseniz burda. Yazar mısınız? Randevum 3şubatta benim.sizden önce ise bende yazarım
Seyda5454 Snglyd baş aşağı pozisyonda olduğu için başı aşağıya baskı yapıyor buda kemiklerinin açılmasını doğum pozisyonunu ayarlıyor dedi bana doktorum ama ben 31 haftalığım sizin daha erkense bebeği aşağıda taşıyor olabilirsiniz
Snglyd Seyda5454 henüz 21.haftadayız biz.belkide aşağıdadır bebek.yani inşallah.başka sorun olmasında.