Rabiaa59 Hira02 Yarın 09:00 da ameliyata alınacaktım. Hastane istediği için covid testi verdim maalesef pozitif olduğu için alınmıyorum doğuma 🥺😓
Hira02 Rabiaa59 yaaa çok geçmiş olsun 😔 nasıl olacak peki sanırım bnde şuan pozitifim ama 34. Haftamdayim
Rabiaa59 Hira02 Çok teşekkür ederim. 🥺 negatif olmayı bekleyecekmişim ama ağrılarım sancılarım çok oluyor dayanabilir miyim bilmiyorum. 39 haftalık olacağım o zamanda, ama taşıyamıyorum maalesef artık çok zorluyor bebek 🤦🏻♀️
Rabiaa59 Hira02 Merhaba. 27 ocakta doğum yaptım evet, sancılarım başlamıştı. Kendi özel hastanemde yapamadım pozitif olduğum için. Başakşehir Çam ve Sakurada oldum. 3 gündür evimdeyim. Bebeğimde iyi çok şükür çok teşekkür ederim ☺️
Annebaba23 Rabiaa59 sezeryan mi oldunuz devlette yaptılar mi? Çok geçmiş olsun atlatin sağlıkla da toparlanın biran önce inşallah darısı başımız🥰